lovíme ve vodách internetu
Nezávazná poptávka

Jak změnit účel Facebook kampaně bez nutnosti vytváření sad a reklam znovu?

zmenaucelufacebookkampane1

Je jednoduchá cesta jak se dají měnit účely kampaně bez toho, abyste museli znovu vytvářet ty samé sady reklam a reklamy od začátku – texty, obrázky nabídky, cílení apod. Dost často mě zaráží, že tohle dost marketérů neví (někteří budou říkat, že věděli :D), přitom je vše tak snadné. A já se přiznám taky – dlouho dobu jsem měnil účely exportováním….“oooh my Karel God“.. Tak jak na změnu?

Poznámka: Pokud Vás unavuje čtení, mrkněte na video, které jsem natočil, je sice delší, ale zato horší zvuková kvalita :))). Doporučuju obojí.

  1. Otevřete si v PE kampaň se sadami reklam, kterým chcete změnit účel, označte si je a klikněte na magické tlačítko „Duplikovat“zmenaucelufacebookkampane2
  2. Zvolte „Vytvořit novou kampaň“ – pojmenujte ji, zvolte nový účel a máte to! Trefil jsem se do časového rozmezí?zmenaucelufacebookkampane3

Poznámka: FB bude chtít možná ještě něco upravit, takže dle jeho hlášek upravte. Jo, a pokud například převádíte účel z Webových kliknutí na Konverze, nezapomeňte u sad nastavit konverzní událost, jinak by to bylo vcelku k ničemu. 

zmenaucelufacebookkampane4

Netestoval jsem převod mezi všemi účely, takže je možné, že některé z nich nemusejí jít. Pokud testujete různé účely, snad Vám tenhle krátký článek ulehčil život. Věřím, že některým ano, jelikož sám jsem často rád za jednoduchá řešení. Pokud je tomu tak, budu rád za zpětnou vazbu na našem Facebooku nebo na emailu 😉

Filip Laník

3.1.2016

lanik@pontyonline.cz

731 512 786

LinkedIn

Twitter