lovíme ve vodách internetu
Nezávazná poptávka

Jak funguje spolupráce s námi? Od schůzky až ke spolupráci, na rovinu!

Jak funguje spolupráce s Ponty online

Od většiny online marketingových agentur se vždy dozvíte – jaké služby za jakou cenu nabízejí, jaké jsou jejich reference, proč jsou právě ony ty nejlepší v oboru a tak dále a tak dále. Málokterá z nich už popisuje, jak bude fungovat spolupráce. My myslíme, že tato část je pro Vás, potencionální zájemce o naše služby, velice důležitá, zvláště v případě, zda-li spolupracujete s reklamní agenturou poprvé. Řekněme si tedy jaký je postup.

1.Kontaktujete nás

Domluvíme se na schůzce ohledně strategie na Facebooku a jiných marketingových kanálech

Můžete se s námi spojit telefonicky, emailem nebo nám napsat na náš Facebook, Twitter či Linked in (pokud zanecháte svůj kontakt, ozveme se vám do 24 hodin). To, že nám zavoláte či napíšete je samozřejmě nezávazné. Domluvíme si osobní schůzku v termínu, který Vám bude vyhovovat a ještě než zavěsíte, zeptáme se vás, o jaký projekt se jedná – eshop, kamenná prodejna, restaurace, či nějaká zajímavá aplikace apod., abychom byli v „obraze“. Tímto kontaktní část končí

2.Osobní schůzka

Na osobní schůzce se od Vás dozvíme již detailnější informace ohledně Vašich cílů v online marketingu.

Můžeme se sejít téměř kdekoliv – ve Vaší kanceláři, v naší kanceláři, v kavárně, ale klidně i v nějakém hezkém parku. Následně můžeme probrat činnost, ve které chcete pomoci s propagací.

Nejdříve byste nám měli detailněji představit Váš projekt, například:

  • Jedná se o eshop se sportovními potřebami, který už máme 5 let, nicméně zaostáváme v online marketingu a téměř vůbec jej nevyužíváme tak, jak si myslíme, že bychom měli
  • Nabízíme pouze kvalitní zboží za vyšší ceny
  • Měsíčně máme 100 objednávek a náš konverzní poměr je 0,5%, což je o hodně méně než v minulém roce
  • Do propagace bychom chtěli dát X Kč

Zkrátka diskuse o Vašem projektu. Na všechny další informace, které budeme potřebovat pro vytvoření marketingové strategie se dále zeptáme.

Poslední bod týkající se rozpočtu je důležitý. Pokud nemáte zatím jasnou představu, doporučíme vám ideální rozpočty do inzerce. Věřte že s částkou 2.000 Kč žádné zázraky neuděláme.

Měli byste nám sdělit své cíle, čeho chcete dosáhnout, co chcete vylepšit:

  • Zvýšit prodej?
  • Povědomí o své značce, produktu?
  • Navýšit stažení aplikace?
  • Pomoct zlepšit komunikaci firmy na sociálních sítích?

Samozřejmě není problém stanovit si i více cílů, nicméně na začátku byste měli mít alespoň hrubou představu, jaké cíle jsou ty základní. My Vám poté pomůžeme stanovit si i cíle další, které jsou také důležité a mohou mít velký vliv na vaši činnost.

Doporučíme Vám, jaké služby budou nezbytné na podporu vašeho projektu a pobavíme se o výhodách těchto služeb, zde malá ochutnávka výhod:

Probereme vše potřebné pro to, abychom mohli zvýšit efektivitu Vašeho podnikání.

Facebook

  • V ČR více než 4,2 milionu uživatelů
  • Velice přesné cílení FB reklam
  • Ideální pro získávání nových zákazníků a oslovení zákazníků stávajících
  • Sběr emailových adres, se kterými se dá dále pracovat
  • Skvělý zdroj jak pro budování značky, tak pro zvýšení prodejů
  • Facebook pomůže při zvýšení důvěryhodnosti vaši firmy
  • Perfektní měřitelnost a vyhodnocování

Reklama ve vyhledávání Google AdWords a Seznam sKlik

  • Efektivita – oslovíte lidi, kteří právě teď hledají váš produkt
  • Platíte až za návštěvníka přivedeného na vaše stránky
  • Možnost zobrazit reklamy na webech relevantních vašemu výrobku či službě
  • Vaše firma, produkt, či služba bude vidět na prvních třech pozicích ve vyhledávánít
  • Perfektní měřitelnost a vyhodnocování

Dále s vámi prokonzultujeme, zda byste neměli využít i dalších marketingových nástrojů jako například ostatní sociální sítě – Twitter, Linked-in, Instagram, Pinterest apod. Zvážíme možnost využití internetových srovnávačů heureka.cz, zbozi.cz, možnost SEO optimalizace či redesign stávajících stránek. Avšak na SEO optimalizaci, redesign stránek Vám doporučíme specialisty v oboru. Naše hlavní revíry jsou totiž sociální sítě a reklama ve vyhledávání…

Ovšem, ne vždy jsou všechny nástroje ideální k propagaci dané služby nebo produktu.

Na závěr se společně domluvíme na zdrojích, které použijeme k propagaci. Poté vám zdarma vypracujeme kompletní marketingovou strategii – od návrhu komunikace, příkladů konkrétního obsahu, vizuálu reklam, odhadované výsledky a ceny za naši správu. Pokud nebudete mít představu o rozpočtu, doporučíme několik variant. Viz. níže.

Obsah online návrhu marketingových služeb

V návrhu online marketingových kampaní naleznete vše potřebné.

Vytvoříme kompletní marketingové strategie vybraných služeb ušité na míru pro váš projekt. Návrh obsahuje:

  • Audit současných kampaní a shrnutí současné komunikace vaší společnosti (pokud zatím žádné kampaně nevyužíváte, komunikaci po konzultaci na schůzce navrhneme)
  • Návrh na zlepšení kampaní a komunikace
  • Nutné úpravy v kampaních AdWords, sKlik, Facebook, dále nutné úpravy na FB stránce, či stránkách ostatních sociálních sítí – úpravy cover obrázků, profilového obrázku, celkový vizuální aspekt stránek
  • Cílové skupiny, které oslovíme
  • Stránky na sociálních sítích: návrhy na obsah stránky – příklady konkrétních příspěvků, které zvýší efektivitu FB stránky, popřípadě stránek na ostatních sociálních sítích včetně doplnění FB kategorií a všech potřebných informací
  • Příklady soutěží, aplikací, záložek pro doplnění komunikace
  • Návrhy FB kampaní – pro příklad: 3 kampaně – první kampaň, která přivede uživatele na eshop, druhá kampaň, která získá emailové adresy a třetí kampaň, kterou podpoříme komunikaci stránky včetně cílových skupin, na které se zaměříme
  • Základní vysvětlení principů kampaní AdWords, sKlik, Facebook
  • Doporučené změny na vašich webových stránkách
  • Doporučené rozpočty s odhadovanými výsledky – cena za přivedeného zákazníka, cena za proklik, počet zobrazení reklam, počet návštěv webu, počet nových relevantních fanoušků apod. (pouze odhad)
  • Cena za naši správu a za prvotní vytvoření a nastavení kampaní – správa a prvotní vytvoření reklamních kampaní Google AdWords, Seznam sKlik, Facebook Ads, správa obsahu stránek sociálních sítí apod.

Popřípadě již také náhledy konkrétních reklamních kampaní včetně vizuálů s doporučeným cílením na FB, nicméně ty zpravidla vytváříme a zasíláme ke schválení až po uzavření spolupráce.

Konkrétní návrhy Vám odprezentujeme na schůzce a vše detailně vysvětlíme. Pak už nebude nic bránit tomu, abychom Vám pomohli s lovem nových zákazníků.

Možná si říkáte, to je všechno hezké, ale co zahrnuje ta správa reklamních kampaní a obsahu stránek na sociálních sítích? Pokud Vás článek ještě nevyčerpal, čtěte dále. Pokud již vyčerpaní jste, můžete zvednout telefon a zavolat nám, či nám přímo napsat prostřednictvím formuláře, nebo zprávou na Facebooku.

Popis naší činnosti při uzavření spolupráce

Co konkrétně děláme?

Facebook a marketing a ostatní sociální sítě

  • Vytvoření reklamních kampaní (texty, úprava obrázků, grafické prvky, konverzní prvky, vytvoření více reklamních verzí atd.)
  • Nastavení těchto kampaní (určení cenové nabídky, zvolení správného typu a formátu reklam a toho, kde se budou zobrazovat, možnost remarketingu…)
  • Určení cílení (vyhledání a nastavení nejvhodnějších cílových skupin lidí a jejich testování, při cílení využíváme pokročilé funkce publik pro maximální efektivitu)
  • Vytváření nových reklamních kampaní (například při únavě reklam, nových produktech pro propagaci, či zacílení na odlišnou cílovou skupinu apod.)
  • Vytváření obsahu na sociálních sítích včetně vizuálního aspektu, způsobu komunikace, soutěží a aplikací – obsah musí mít informační hodnotu, musí prodávat, bavit a zajímat, také mby měl být být různorodý
  • Stanovíme časy a frekvenci, kdy budeme obsah vkládat, následně také testovat, kdy a na co, lidé nejvíce reagují
  • Analýza reklamních kampaní a stránek na sociálních sítích – analyzujeme jak reklamní kampaně, tak samozřejmě stránky na sociálních sítích
  • Optimalizace (změna cílových skupin podle úspěšnosti, změna technických parametrů kampaní, komunikace apod.)
  • Vyhodnocování reklamních kampaní a stránek na sociálních sítích (pravidelný podrobný reporting, vyhodnocování úspěšnosti kampaní a stránek s ohledem na stanovené cíle)
  • Doporučení změn a konzultace ohledně vašich www stránek proto, aby měl marketing na sociálních sítích maximální efektivitu
  • Pravidelná komunikace s Vámi

ukázky Facebook reklamy

Reklama ve vyhledávání adWords, sKlik

  • Současný audit vašich PPC kampaní (pokud již nějaké máte)
  • Vytvoření PPC reklamních kampaní (vytvoření textů reklam, popřípadě bannerů)
  • Nastavení těchto kampaní (určení optimální ceny za proklik, nastavení vhodných klíčových slov a frází)
  • Analýza kampaní
  • Optimalizace reklamních kampaní (pravidelné rozvíjení PPC kampaní s ohledem na úprav obsahu pro vyhledávače
  • Vyhodnocování úspěšnosti kampaní, reporting
  • Pravidelná komunikace s vámi

AdWords a sKlik reklama

Komunikace mezi námi je důležitá, proto všechny vytvořené reklamní kampaně a návrhy konkrétního obsahu na sociálních sítích Vám ještě před spuštěním pošleme ke schválení. Obsah či nové reklamní kampaně Vám zašleme vždy, takže se nemusíte bát, že byste neměli služby pod kontrolou. Po delší spolupráci a prohloubení důvěry již obvykle nový obsah vkládáme bez schválení. Jen od Vás vždy potřebujeme vědět, který produkt či službu právě v danou chvíli chcete nejvíce propagovat. Následně tomu přizpůsobíme reklamní kampaně a obsah na sociálních sítích.

Poskytujeme i konzultace ohledně webových stránek, ne vždycky jsou totiž dobře přizpůsobeny pro online marketing – špatně nastavený košík, špatně vloženy měřící kódy, nevýrazné konverzní prvky apod. Ani sebe lepší kampaň neprodá bez dobře vyladěných webových stránek.

Doufáme, že po přečtení tohoto článku, máte lepší představu, jak spolupráce s námi funguje. Neváhejte nás kontaktovat a domluvit si schůzku, na které odpovíme na Vaše další otázky a společný lov zákazníků může začít.

Filip Laník

12.9.2015

lanik@pontyonline.cz

731 512 786

LinkedIn

Twitter